Saturday, January 15, 2011

kisah tijah

hahhaa...mai pakat gelak sampai guling2...aduyai....lawak betulla kisah tijah yg nk minta clash ngan boipren mat sallehnya...somebody shared wif me dlm fesbuk...emmm...mmg lawak... nah sebijik bijik ko...


Translation /terjemahan
Hi, tujuan saya menulis surat ini adalah untuk memberi tahu sesuatu. Saya ingin memutuskan hubungan kita. Saya telah memikirkan ini masak masak. Saya tahu saya bertepuk sebelah tangan sahaja.betul, saya telah melihat kamu bersama perempuan lain di kota dengan mata diri saya. Kamu selalu meminta maaf berulang ulang. Aku tidak percaya kamu lagi! kamu benar-benar buaya darat.

Kawan saya kata kamu  bermain tiga kayu.Sekarang saya tahu kamu benar-benar main kayu tiga. jadi, saya putuskan untuk menarik diri dari cinta segi tiga ini.saya tahu keputusan yg saya ambil ini benar, karena kamu mencintai dia lebih tinggi dari saya. jadi, saya putuskan untuk pergi jauh dari sini.Saya tidak mahu kamu mempermainkan hati saya. saya dah menangis sehingga tiada lagi air mata memikirkan tentang kamu..Saya tidak mahu pisang berbuah dua kali.....selamat jalan..



Hik...Hik....



2 comments:

  1. Dah pernah baca..wat aku tergelak..kalau aku speking camtu la bunyinye kot..hahaha

    ReplyDelete
  2. okeh gak...sgt phm bile bce haha

    ReplyDelete