Monday, June 27, 2011

hijaukan bumi....(part 1)

salam...
lamanya tak jenguk blog...bersawang nih...hehehe
ermm rindu plak nk berblogging...actually banyak nk story. koleksi citer pun dh byk kt otak ni, tp tu la semangat tak de nk mengupdate,..plus keje yg bertimpa-timpa ...lepas satu satu lagi..

sepanjang blog aku ni sunyi sepi..byk event yg berlaku..
frenz wedding, engangement..
my SIL's wedding..
candat...
sports day.
teacher's day..
terengganu trip...
haih macam2 lah....story coming soon...will be blog later.tapi bulan lepas 2 kali g terenggganu...gi candat...then 2 weeks later g tempt sama anto pengantin...ya ampun...rasa cm argh.... bosannya g tempt sama...huhuhu...

cuti sekolah 2 weeks tak dpt balik rumah my bonda  coz of  my sis in law's wedding ceremony. weekend ari tu balik r coz miss sgt2...tengok pokok2 mak dah gemuks2...kaktus pun dh besar .mak aku ni mmg suka tanam pokok...currently tanam pokok buah-buhaan ..katanya bior ank cucu dpt merasa nanti..tp mak aku tanam cucuk gitu2 je tapi subur..sama la cam abah..tanam je menjadik..bila aku tanam layu manjang.....erm tangan panaslah kot yek...


ni la pokok nanas...tah nanas jenis aper pun tak tau...

 ni plak pokok duit2.....


 pokok kelapa  rendang, pokok pelam yg tunggu masa utk ditanam


ni mak aku kata pokok rama-rama...cantiks kannnnn...

ada lagi....to be continue PART 2...

No comments:

Post a Comment